+37257877084 (E-R 10-18)

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Ostutingimused

E-poe Sofi&Tobi ostutingimused

 

  •  E-poe Sofi&Tobi (edaspidi müüja) omanik on Sofi ja Tobi OÜ (registrikood 14767596), asukohaga Kibuvitsa tee 5, Roobuka küla, Saku vald Harjumaa Eesti.
  • Müüjal on õigus muuta toodete ning teenuste hindu ja müügitingimusi. Muudatustest teavitab müüja antud E-poe keskkonnas. Ostutehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel.
  • E-poes müüdavate toodete hinnad on esitatud eurodes(€) ja on märgitud toodete juurde. Toodete hinnad on käibemaksuvabad. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, millele on lisatud käibemaks.
  • Sofi&Tobi e-poest tellitud  toodete eest saab tasuda: Panga ülekandega; Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID pangalinkidega
  • Kauba kättetoimetamise tasu sõltub tellimuse vormistamise käigus Sinu poolt valitud kättetoimetamise viisile. Kättetoimetamise tasu kuvatakse tellimuse vormistamisel ostukorvis.

 

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks lisa enda poolt soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Telli“ seejärel saad valida sobiva transpordi.
  • Tellimuse vormistamiseks täida nõutud andmeväljad ning vali toodete kohaletoimetamise viis. Täida andmed tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Sinu poolt tellitud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  • Pärast vajalike andmete sisestamist saad valida sobiva makseviisi.
  • Tellimus loetakse edukalt sooritatuks peale makse tegemist.
  • Tellimuse kinnitus saadetakse Sulle e-maili teel.
  • Tellimuse tühistamise soovi korral võta palun ühendust info@sofijatobi.ee

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Sind esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.   

 

Kohaletoimetamine

  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kaupade toimetamisel teistesse riikidesse võtta ühendust e-posti teel info@sofijatobi.ee

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest (ettetellitud tooted 8-15 tööpäeva jooksul). Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine üldjuhul 5-14 tööpäeva jooksul. Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa täielikult laekumise päevast alates müüja pangakontole.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 60 kalendripäeva jooksul. Erandlikeks juhtumiteks võib olla näiteks toodete ettetellimine, kui toode puudub laos.
  • Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on transpordiettevõttele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

 

Ettetellimine

 Tootegrupist "Ettetellimine" ostu sooritades tuleb tasuda ettemaks 2 tööpäeva jooksul, kas pangalingiga tellimuse vormistamisel või ülekandega. Alates makse laekumisest võtame tellimuse töösse, sooritame kanga tellimuse ja kanga saabumisel õmbleme Teie tellitud toote(d) valmis.

Toodete valmimine ja kätte toimetamine võtab aega 8-15 tööpäeva (võimalusel võib ka varem teieni jõuda).
Kui ettenägematutel põhjustel ei ole võimalik antud toodet valmistada või tarneaeg pikeneb(kanga laost otsa saamine, kanga tarneraskused jm), siis anname Teile teada sellest hiljemalt 3 tööpäeva jooksul ja kui ei leia koostöös Teiega sobivat lahendust tagastame tellimuse maksumuse hiljemalt 5 tööpäeva jooksul.
Kui tekib küsimusi kauba kohale jõudmise kohta või ettetellimise kohta, võite meiega ühendust võtta e-maili teel info@sofijatobi.ee või helistades 57 877 084.

 

 

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.  Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.  
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi näidise leiab siit:

http://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf

ning saata see e-posti aadressile info@sofijatobi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

  • Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele olenevalt tootest ei pruugi Ostjal taganemise õigust olla.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

Tagastamisele ei kuulu hinnaalandusega soodustooted ja Toote tagastamise ja/ või vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid.

  • Kui ostja soovib toodet tagastada 14 päeva jooksul ja toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Kauba tagastamisel Omniva kaudu peab olema saadetis jälgitav ( mitte lihtsaadetis).
  • Ostja ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui on eelnevalt kokku lepitud mõni muu tagastamisviis.
  • Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Müüja pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

 

Pretensiooni esitamise õigus

Kui esineb pretensioone või probleeme e-poe osas, siis palun saata need e-postile info@sofijatobi.ee või helistada telefonil 57877084 (E-R 10-18)

 

Isikuandmete töötlemine 

  • Müüja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et tagada tellimuste kohale toimetamine.
  • E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Müüja avalda oma Klientide andmeid kolmandatele osapooltele.