+37257877084 (E-R 10-18)

Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Makse- ja tarnetingimused

 Maksetingimused

Sofi&Tobi e-poest tellitud  toodete eest saab tasuda:

  • Panga ülekandega
  • Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, Pocopay ja Liisi ID pangalinkidega

Panga ülekande sooritamiseks vajalikud andmed leiab tellimuse kinnituse failist, mida kuvatakse makseviiside lehel peale tellimuse edastamist. Tellimuse kinnitus edastatakse ka Teie e-postile. Tellimuse kinnitust käsitleme ettemaksu arvena, mille alusel saab teostada makset. Hiljem edastame ka arve Teie poolt märgitud e-posti aadressile.

Valides makseviisiks Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop, Pocopay või Liisi ID pangalingi, suunatakse teid Maksekeskuse lehele, kus vajutate soovitud pangalinki, mille järel saate teostada makse sisestades küsitud andmed. Kui katkestate makse ja sulgete akna ning maksevõimalus on kadunud, siis palun võtke meiega ühendust, et saaksime teile edastada tellimuse kinnituse, mille alusel saate tasuda panga ülekandega.


Tarnetingimused

Tellitud ja tasutud tooted komplekteeritakse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul (ettetellimisel tooted 8-15 tööpäeva jooksul) ning antakse tellimuse kohaletoimetamiseks üle Teie poolt valitud logistikapartnerile. Tellitud tooted on võimalik kätte saada Itella SmartPosti, DPD Pickup või Omniva pakiautomaadist või tellida Itella Smartposti kulleriga koju või Omniva postkontorisse.

E-poest tehtud ostude hinnale lisandub transpordi hind, mis kuvatakse soovitud transpordiviisi juures. Transpordi hinnale lisandub ka käibemaks, e-poe tooted on käibemaksuvabad.

Alates 30€ tellimusest on kohaletoimetamine pakiautomaatidesse tasuta

Sellest, kuidas saadetist kätte saada SmartPosti pakiautomaadist, loe lähemalt SIIN. Sellest, kuidas võtta pakk vastu Omniva pakiautomaadist, loe aga SIIN.